perjantai 15. joulukuuta 2017

Joulukalenteri luukku 15


Joululaulu jota ilman joulu ei tule. Kipupäiviä sekä väsymystä on ollut ilmassa joten tekstit voi olla vähissä lähipäivinä. Mutta josko sitten jaksaisi jouluna sekä jaksaisi tehdä vielä ne puuttuvat herkut

MIELENRAUHAA 

Kahta vain joululahjaa
Kahta vain mä toivoisin
Vain pientä hetken hengähdystä
Ja mielenrauhaa tietenkin
Mä toivon vain, vain jouluntaikaa
Et sydän ois ees hetken aikaa huoleton
Ja joulu tois tuon hetken toivon
Jos myötä tuon yötuulen lauhan
Joulu tois taas mielenrauhan rahtusen
Maailmaan sekavaan
Miksi toivoisin mä kultaa
Lisää turhaa rihkamaa
Toisko nuo tuon levonhetken
Armahduksen kaltaisen
Mä toivon vain, vain jouluntaikaa
Et sydän ois ees hetken aikaa huoleton
Ja joulu tois tuon hetken toivon
Jos myötä tuon yötuulen lauhan
Joulu tois taas mielenrauhan rahtusen
Maailmaan sekavaan
Mä toivon vain, vain jouluntaikaa
Et sydän ois ees hetken aikaa huoleton
Ja joulu tois tuon hetken toivon
Jos myötä tuon yötuulen lauhan
Joulu tois taas mielenrauhan rahtusen
Maailmaan sekavaan


Ei kommentteja:

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...