tiistai 27. tammikuuta 2009

Lankaa ostin

Mie olin niin kiltisti hammaslääkärissä, joten täytyi palkita itseni. Ei minkäänlaista hajua millainen neuloa. Onko jollakulla kokemusta. Uusinta Novitaa täytyy lueskella, jotta tästä saadaan jotakin aikaan. oli vielä kaiken lisäksi tarjouksessa.

Toivottavasti ei ole paljon virheitä. Kirjoittelen yksikätisesti, kun uusin vihje tuli Kevätpäiväntasausyllätyshuiviin. Illalla olisi "ylimääräinen" neuletapaaminen. Tai kaikkihan ne on tarpeellisia. Terapiaa ja vertaistukea. Katotaan kuinka saan tänään asiat kotona sujumaan, mutta kun pitäisi neuloa. Ja omaa oloakin pitää vielä kuunnella.  Mutta neuletapaamisilla on parantava vaikutus.

Huomiseen!

2 kommenttia:

Pami kirjoitti...

Vitsi, minä huomasin tuon vasta illalla myöhään, että Jivet on jossain tarjouksessa ja tuo Novitan lehtikin!!! No, enpä minä lankaa tarvitse, joten parempi näin... :-)

Kati kirjoitti...

No moi! Minä eilen vain hypistelin kyseisiä lankoja kaupunkireissulla. Tarttui heti lanka kuiviin sormenpäihin, joten jäi sitten hyllyyn ja minähän vielä muka yritän jatkaa sitä ostolakkoa... Koetahan parannella itsesi.

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...