sunnuntai 2. joulukuuta 2018

Rakas Joulupukki


Rakas Joulupukki

Tänä vuonna meinasin jo jättää kirjoittamatta Sinulle. Usko on vuoden aikana horjunut niin moneen asiaan, mutta tänään ensi lumen sataessa maahan päätin kuitenkin Sinulle kirjoitaa. 

Minun toiveeni tänä vuonna ei ole lahjapaperiin käärittävää tai edes ehkä mahdollista toteuttaa. Minä tulen toimeen tällä mitä minulle on annetttu ja sairauksieni kanssa yritän selvitä. En enää unelmoi terveestä elämästä mutta kohtuullinen elo olisi mukavaa. 

Toivon ettei enää yksikään lapsi sairastuisi päättäjien lyhytnäköisyyden ja välinpitämättömyyden takia. Liian moni lapsi joutuu käymään koulua tai olemaan hoidossa sisäilmaongelmmaisissa ja terveydella vaarallisissa tiloissa.

Tässä kylmässä maailmassa on empatian määrä vähentynyt ja sitä toivoisin monille ihmisille ison säkillisen. Maalaisjärkeäkin jos voisit pussittaa niin sitä voisit lähetellä ison rekkalastillisen TTL:n, THL:n ja STM:n "tontuille". Vaikka luulen ettei sekään enää taida heitä auttaa. 

Toivon Sinulle, Joulumuorille ja tontuille oikein mukavaa Joulun odotusta.

Ystävällisin terveisin Kirsi Kipakka

PS. Jos Korvatunturilla on oikein paksua rautalankaa niin voisitko sitä laittaa minulle pakettiin. Sitä luultavasti tarvitaan ensi vuodenkin puolella, kun koetan valistaa eri tahoja sisäilmasairaan silmin.


Ei kommentteja:

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...