tiistai 12. toukokuuta 2009

Tämä on mun!!!!


TÄMÄ HUIVI ON MINUN!!! AIVAN UPEA, IHANA........

VÄRI, LANKA JA MALLI. KAIKKI OSUI IHAN NAPPIIN. SOPII VIELÄ TOSI HYVIN MIUN UUTEEN MUSTAAN TAKKIIN.

SAIN SIIS TÄMÄN HUIVIN SEIJALTA , HETKIÄ HEIMOLASTA-BLOGISTA!

ISO KIITOS JA LÄMMIN HALAUS SINULLE! NYT TÄYTYY ITSELLEKIN HOMMATA TÄTÄ LANKAA!!! SIIS AIVAN PAKKO. LANKA OLI SIIS WETTENHOFFIN AKSELI 8 ELI ROHDIN PELLAVAA. HUIVI ON OMALLA MALLILLA TEHTY.

SIIS MIE EN MEINAA PYSYÄ NAHOISSANI! SIIS IHANA HUIVI JA MINUN!


3 kommenttia:

Outi kirjoitti...

Olet saanut kauniin huivin!

Anonyymi kirjoitti...

Kauniin huivin olet saanut :)

Minkä tuntuista tuo rohdinpellava on? Tuntuuko se kovin kovalta? Mie oon nimittäin joskus aatellut, että vois tehdä huivin samaisesta langasta, mutta ei ole minkäänlaista kokemusta siitä, että minkä tuntuista lankaa se on.

Pike kirjoitti...

Ihanan näköinen huivi!

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...