maanantai 1. kesäkuuta 2009

Blogipalkinto


Mari muisti minua tälläisella tunnustuksella. Kiitos kovasti. Minä vierailen aina blogissasi kun se päivittyy, joten olet suosikkini. Aina vaan ei kerkeä kommentoimaan. Pitäisi kai ottaa taas itseäni niskasta kiinni.

Tässä minun suosikkini, joissa käyn heti kun ne päivittyvät.

Tarja - Sukkaa pukkaa ja muutakin

Kati - Katin kätösistä

Pia - Villapallo

Päivi - Lankakomero

Pirjo - Piken pistelyt

Mia - Positivity - Positiivisuutta

Vielä kun aina jaksaisin kommentoida. Teen sitä aivan liian harvoin.

Kuvat kaikki ovat omalla koneella joten piha/kukkakuvia kunhan kerkeän omalle koneelle.

4 kommenttia:

Kati kirjoitti...

Oi kiitos kaunis Kirsi! Kaunis tytär ja hieno hihatin. Mukavaa kesälomaa nuorisolle toivotan lopuksi.

Päivi, Lankakomero kirjoitti...

Voi kiitos!

Pike kirjoitti...

Ihanaa, kiitos Kirsi :)

Mia kirjoitti...

Olen ihan otettu, piristi minun päivääni todella suuresti :D Nöyrin kiitokseni sinulle!

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...